Atsiliepimai
Aprašymas
Trijų išsamių leidinių apie būstų interjerus autoriaus, radijo ir televizijos laidų, periodinių leidinių pašnekovo Eugenijaus Skerstono knygoje „Mados psichologija“ aptariama reta tema – individo ir mados santykis, išryškinamas jo psichologinis portretas, tipas, elgesio modeliai.
Tai pirmas tokio pobūdžio leidinys lietuvių kalba. Autorius taikliai parodo, kad mada gali būti kaip „ginklas“, o jos naudojimo pobūdis priklauso nuo vartotojo intensijų.
Leidinio tema turėtų sudominti platų skaitytojų ratą, visus mėgėjiškai ir profesionaliai besidominčius mada, psichologija ir modernia edukologija.
Tekstas papildytas Augio Narmonto sukurtomis nuotraukomis.
Trijų išsamių leidinių apie būstų interjerus autoriaus, radijo ir televizijos laidų, periodinių leidinių pašnekovo Eugenijaus Skerstono knygoje „Mados psichologija“ aptariama reta tema – individo ir mados santykis, išryškinamas jo psichologinis portretas, tipas, elgesio modeliai.
Tai pirmas tokio pobūdžio leidinys lietuvių kalba. Autorius taikliai parodo, kad mada gali būti kaip „ginklas“, o jos naudojimo pobūdis priklauso nuo vartotojo intensijų.
Leidinio tema turėtų sudominti platų skaitytojų ratą, visus mėgėjiškai ir profesionaliai besidominčius mada, psichologija ir modernia edukologija.
Tekstas papildytas Augio Narmonto sukurtomis nuotraukomis.
Atsiliepimai
labai geras.